Isnin, 4 April 2011

change....




Assalamualaikum
Semenjak dua menjak ni aku rse mcm ade perubahan pada diri aku... sebenarnye aku mahu berubah, berubah menjadi lebih baek dari smlm.. and aku hrp ade yg bagi support.. dlm proses mengubah diri aku, aku jugak mahu mengubah dunia.. mengubah dunia menjadi lebih baik.. aku mahu mengubah dunia dengan speech aku...
tpi ssh betol nak persuade org tuk sedar.. ade yg duk nganjing kite, ade yg langsung x endahkan kite, ade yg byk tnye, ade yg x mau taw and ade yg pkir aku ni paranoid... wahai manusia sekalian, bumi dh tua, kiamat dh dekat, sedar la seme ni weih...
aduh.. lepas tgk kejadian 9/11 and lepas duk kaji ttg illuinati, aku dah bleh pkir yg human race punye pemikiran dah dikawal oleh mereka... ye mmg org bleh kata aku paranoid kalau org x cye... tpi ble mata korg dh bersih dgn taik mata, mgkin korg bleh nampak seme ni....
ade sesetengah yg mengendah seme ni, kata aku patot diam dan aku x patot masok campur dlm hal ni, kepala hotak hang... mende ni berlaku depan mata aku, mata amar makhruh nahi mungkarnye.. kata islam, amalkan lah islam.. aiseymen...
cbe lah bukak mata semua... jgn la duk memikirkan cinta 24 hours, jgn duk mkir spe pasangan hidup aku, jgn lah duk mkir spe lah tulang rusuk kiri aku, korg mati x bawaknye pasangan korg tu, yg korg bawak adalah amalan dan perbuatan korg yg korg buat atas bumi ni
aku nak ubah dunia tpi kalau aku sorg memang aku x mampu... aku hnye mampu berckp smpi berbuih mulut... nak convince nye korg
and kerajaan, aku x takut la ngan kerajaan, korg takut sangat ape cer... ade yg ckp "pojan kau kene bersyukur pojan and kau kene jaga mulot kau pojan, kite ni mseh dibawah tanggungan kerajaan" weih aku nak tnye la korg, rezeki tu dtg dri kerajaan ke?? rezeki dtg dari ALLAH SWT.... korg dh dibutakan dengan mende2 yg diberi oleh kerajaan smpi korg x nampak ape yg kerajaan lakukan... ade yg kata aku patot dia.. weih kite diberi 3 cre tuk menegur org, 1 gne tgn, 2 gne lidah, 3 gne hati.. yg tangan tu mmg aku xde, tpi aku maseh ade mulot... kata2 yg berhikmah menyedarkan kita... wei sedar la wei.... bukak la mata korg
sal illuminati lg, korg dh2 la duk puja nye lady gaga and artis2 terkenal and duk sokongnye hiburan2 yg telah disuap oleh media, cbe korg join aku and ubah dunia, uibah mase depan... aku tgh mencuba yg terbaek, tanpa sokongan korg, aku x mampu nak buat pape
wallahualam assalamualaikum....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan