Selasa, 5 April 2011

..............


Assalamualaikum
x taw nak letak tajuk ape, tpi nak btawnye perasaan aku nk mengubah dunia ni menjadi lebih dah menipis... bkn ape, aku rse sgt F**k**** dissapointed lakan... better i blog then aku pegi memekak2 kat fb... haish...

mane xnyekan.. aku igt rmi yg rse x puas hati dgn pemimpin, aku bkn nak paksa dieorg sokongnye pebangkang, and x sentuh pown isu pembangkang.... aku x kata pown pembangkang baek... aku cme nak dieorg sedar ttg pemimpin kite... rmi fear ISA and SKMM.. pls la... kite kalau berjuang utk mend ebetol insyaallah Allah akan slamat kan kite

ade kata aku immatured, ade kata aku x patot involve.. aku yg pkir pasal dunia and pasal kezaliman kata aku x immatured... aku yg dh umur 19 and dh memuaiyyiz kata jgn involved... so what action yg kite patot amek actually... ade yg kata x cye mne2 pihak., duk dlm safe zone.. somehow kite kne caya jgak, dieorg pnye decision kene ke kite.. pls nampak mende2 mcm ni... aku x leh la diamkan diri sbb aku dh naek meluat, dendam yg dh lama terbuku ni rse nak di releasekan mcm fire works..... ade yg kata aku ni beriya sgt masok campur hal2 politik, mak ai, aku memang beriya sbb dri mata aku, aku nampak org yg x bersalah kene fitnah.... ape aku patot buat... " diam and x kata apa2 sebab umor aku 19 tahun"?? haish, kdg2 aku rse nak give up je... betol ckp ustaz aku, suasana byk effect kite...

yeah maybe aku patot give up je, duk dlm safe zone and diam kan diri and biarkan negara kite ni dihancurkan sedikit demi sedikit... maybe tu option yg paling bagus... bak kata org kan, dunia akhir zaman... so kene biar jelakan ia musnah...

nanti mase akhirat kelak nak jwb ape la kan kalau ditanyenye pasal pemimpin kite ni and ape tindakan kite ni terhadapnye.. hermmm...

aku tgk org puteh menafikan kejadian 9/11 dilakukan oleh al qaeda... aku tgk dieorg rmi mengatakan pemimpin2 dieorg yg lakukan, kan best kalau kite bersatu jugak menegakkan kebenaran.... aku impikan saat itu.. syg skali ssh nak cri org mcm tu... org puteh bleh bersatu, org kite makin layu.. redha je dgn keputusan2 pemimpin... kalau ade rse x puas hati diam je...... herm yelah aku patot diam lakan.. kene thn plak aku dgn pihak berkuasa... xpela... mulai skunk aku akan diam je... thx kepada kawan2 yg bg support tuk melawan semua ni, mgkin ckuplah, aku x skuat Nabi Muhammad S.A.W, x sekuat pemimpin2 islam... aku mseh x kuat... senang mengaku kalah, yela... aku sorg diorg rmi... and aku x mampu nak kata ape2 lg, makin aku kata makin aku bengang... pape pown Alhamdulillah aku nampak perkara yg jahil yg berlaku dpan mata aku... Thx kepada Allah sbb menyedarkan aku..

wallahualam.. Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan