Selasa, 17 Mei 2011

Masturah Mohamad


Assalamualaikum
hehehe lama tak update blog nih... rse mcm dh berkurun dh walaupown tak ramai yg nak membaca... ok entry kali ni aku nak story mory sal seorg sahabat wanita aku yg aku rse paling baek dan paling carin dan paling memahami aku dlm dunia ni... minah ni nama masturah mohamad... kenapa aku rse die kawan baek aku?? ni lah sebab2nye... die ni adalah seorg yg sgt havoc dan satu kepala dgn aku, aku amat selesa dgn die, nak crite ape2 kat die dan nak luah ape2 kat die, aku bleh, takde rse segan silu... rse mcm die ni kakak aku lah... slalu bising2 ngan die and rse mcm die ni sahabat lelaki la plak... hahahahaha die ni kalau story2 aku ngan die, bleh tak tido dlm bas

hehehehe meh nak crite mcm mana aku bleh rpat ngan minah ni, aku tak igt la ble mula2 kenal, agak samar tpi mula rapat mse aku sama kelas ngan die... die ni pergh, mula2 aku tgk die aku dh taw ape jenis die ni, msti jenis ho ha ho ha... hahahaha alek2 betol... and dlm kelas die ni slalu lah ngusik aku, aku ni tak bleh thn dengan satu menda la ngan die ni, slalu buat muke yg menyebabkan bulu roma aku menegak... rse nak sepak pown ade... tpi mcm tulah, die buat la pape kat aku, aku ttp anggap die best friend aku... aku rse die sorg je bleh buat aku terdiam dri berkata2... unlike others aku bleh bangkang, die ni aku tak taw msti terdiam dan terpaku, ade la sje karenah dan idea die

rahsia2 aku pown byk die taw and die ni byk memahami aku, aku pown byk jugaklah tahu ttg die... balik sme2 g dungun.. g program sme2.... duk lepak2 kat mesra mall sme2... bleh katakan byk sme2lah... and mende2 nilah yg membuat aku rse kamcing ngan die... best ade kawan mcm die ni... tak pernah dlm hidup aku rse tak selese ngan die... she's the best female friend i have ever had and i wont trade it for the world... go mas mas hahahahahaha

wallahualam... Assalamualaikum... =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan