Isnin, 14 Mac 2011

I feel like I'm in a basement.....

Salam.... sedeyh... seme dh ade... dh tgk mse depan dh gler rse down.... carry mark oh carry mark.... kenapa kau buat aku sedeyh... aku tgk org2 laen pnye carry mark seme nak smpi kelangit, aku je duk terkial2 maseh kat awan... hermmm

ntah la, mgkin aku byk maen2 kowt sem ni... x fokus dlm kelas.. memang benar la ade quote mengatakan "hasil kamu adalah usaha kamu"... herm ni la hasilnye... msti kecewa parent aku... doa dan tawakal jela....

lepas ni duk pkir mne la nak letak mke ble nak tnjk result kat parent... prasaan aku ni lg truk dri perasaan ble spm kuar... hermmmm....pastu nak g mane plak lepas ni... aduyai..

dh la literature aku buat smbil sakit kepala.. arghh!! tensennyee.... smpah tension... haiyooo.....

tgk carrymark kelas madam jue and carrymark grammar mmg dh bleh predict ape result aku akan dtg... sakitnye la... aduh aduh!!!!!!!

herm.... moga2 para pembaca jgn jd cam aku yg malas ni.... hermmm

salam... T_T

4 ulasan:

  1. bakal kuar... aku je yg dpt intai2 sket

    BalasPadam
  2. alah.. ko jgn la sdih smpai gini. ko buat ak gerun. toksah risau sgtla. msti ko pnya lain2 mrkh blh cver mana2 yg ko xpuas hti tu.. Insya Allah, ada sinar utkmu. cewwah

    BalasPadam
  3. yana.. sedeyh down sme dh ade.. tmpt ngadu hnye solat... tu pown mseh rse tertekan.. hermmm

    BalasPadam