Rabu, 16 Februari 2011

Pagi.....

Assalamualaikum warge2 pembaca and warge bloggers.. ape khabar?? sehat?? heee... skunk jam menunjukkan pkol 7.10 pagi, and kejap agy ade kelas... hehehehehehehe... smbil menunggu kelas nih nak cnteng2 la blog jap... hee

yup, tajuk pown tulis pagi... subuh, herm, aku kadang2 rse dukacita dgn dri sndiri kerana x dapat mengejut yg laen spaye bgun subah and aku jge kecewa dgn mereka, tpi aku mmg x layak la nak kata ape2 sbb aku pown mcm dieorg gak dlu... slalu lewat2kan solat and trus tggl kan solat subuh.. hermm mmg berat sgt nak solat subuh, tpi bile ade determination and ade niat sblm tdo nak bangun subuh, x ssh nak bngun sbnrnye and tu aku bru taw...

aku duk depan lappy, bersame ngan room8 ku azim yg duk maen game sebelah aku.. aku bkn nak ckp besar or ape, tpi aku bgga dpt kejut die bangun subuh.. tpi nah kenapa aku rse takut nak kejut yg laen bngun subuh.. mgkin aku takut mereka akan mengata aku or akan marah2 aku.. entah la... perasaan sedeyh tu mmg ade tpi apekan daya, perasaan hnye ade prasaan, xde campuran action...

so kepada yg bca blog aku nih, cbe2 la bangun subuh, x payah pown kalau kite set mind kite tuk bangun subuh...

ade member aku telah menghantar 1 nasehat "sekarang..dajal sedang main gitar.. hanya kaki shaje blum trlepas.. badan sume sudah keluar.. sebabnye, kurangnye manusia solat subuh secare brjemaah.. dan apabila tiada lagi kedengaran"... so kite sme renung2kan la.. heee have a nice day.. jgn tinggal solat ye kawan2.. assalamualaikum... peace (^_^)

1 ulasan: