Isnin, 21 Februari 2011

Friendly

hello warge bloggers... Assalamualaikum... yeah sehat seme?? heeee disebabkan malas gler nak rehearse tuk storytelling besok, aku amek kesempatan dlm kebosanan ni utk menconteng2 blog aku nih.. esk akan ku spontan habes kerana aku dh ade topik, cme isi je bg spontan.. heee

ok, tajuk pown dh tulis friendly, hermmm yeah ni ttg au, aku ni seorg yg friendly, ske bercakap2 ske sembang kosong, aku ske seme tu, walau ngan org x kenal pown aku akan tegur... sbb aku memang x ske kalau bertembung and bermuke masam... aku rse laen... niat aku hanye tuk berkawan bkn lebih dri tu....

tpi ble dh berkawan rmi ni, ade sesetengah pihak yg kurg ske, kite mulekan ngan golongan lelaki, herm, ble aku berkawan dgn pehak S, pehak P akan rse x ske, and akan mule berbunyi and mule mengata, ble aku baek ngan P plak, pehak S akan mule berbunyi, aku tidak ske berpuak2, bg aku, ukhuwah sesame islam tu penting, xde puak2 ni... dh la akhir2 sem ni, aku xmo org2 ni duk simpan dendam sesame sndiri, aku hrp masing2 kene paham, berkawan tu jgn lah ade puak-puak.. kite satu bangsa, satu agama... so bergaduh bergaduh ni x elok and x sehat...

golongan perempuan plak, hermm ssh nak btaw nih, tpi mcm mana ha, ade sesetengah perempuan ni plak anggap aku ni player.. and ade org xmo kawan aku sbb igt aku nih player.. kejadahnye player2 ni.. aku nk berkenalan atas dasar kawan, xleh ke aku byk kawan.. hermm x paham la aku... tpi xpe la, hak dieorg nak kata, niat aku baek, nak berkawan and nak berukhuwah...

berkawan bia berjuta ribu, bercinta biar satu... assalamualaikum, peace (^_^)

1 ulasan:

  1. wah............. btl3.. adahredha stuju... kita ikhlas berkwn dgn sume, tp orng pndang lain.. hm.. nk wat camne.. kefahaman lain.. xper2... jom kita koreksi balik diri kita, maybe cara kita tu salah sampai wat diorg pk cam tu.. hm. ok2.. y penting, adahredha phm kamu.. huhu...
    uhkwahfillah fauzan... :)

    BalasPadam